Sunday, May 30, 2010

සදා ලැදි නිලුපුල් අයියේ

සදා ලැදි නිලුපුල් අයියේ

අනේ අයියේ හීනෙකින්වත් මේ පවුකාර කෙල්ල ගැන
අහිතක් හිතන්න එපායි කියලා දෙපා වැඳලා කියන්නම්
අයියා මට ආදරෙන් හිටි නිසා මමත් ආදරෙන් හිටියාට
ඒක ඒ වගේ ආදරයක්ය කියලා මට වැටහුනේ නැහැ
තාමත් මම අයියාට එදා ලෙසින්ම ආදරෙයි
නියම සොයුරු ප්‍රේමය අයියේ
ලාමක හිතක පීදෙන සරුව පිත්තල ආලයක් නොවෙයි
මගේ හිතේ අයියා ගැන අදටත් තියෙන්නේ

එදා අයියා මුණ ගැහුනාම ලජ්ජා හිතුනේ
නාමල් ගැන කියනවාද නැද්ද කියලා
හිතා ගන්නට බැරිව මිසක්
අයියා දකින්න කතා කරන්න
අකමැතිවාට නොවෙයි
මේ දම්මි නංගී අයියේ
ඔය සුදු අයියා
දකින එකත් වාසනාවක් කියලා
හැමදාම හිතනවා

අයියගේ ලියුම මට නාමල් ට පෙන්නන්න
සිද්ධ වුනා අයියේ කමන්න මට ඒ ගැන
නාමල්ට මම ආදරෙයි අයියේ
ඒක මගේ ජීවිතේ පවා
පුදන්න තරම් බලගතු
ආදරයක් අයියේ

අයියලාගේ අම්මා
තාත්තලා ඒ දවස් වල
වරදවා තේරුම් අරගෙන
මට අඩම් තේට්ටම් කලත්
මේ දම්මි කොහොමටවත්
හිතුවේ නැහැ අයියේ
අයියගේ හිතෙත් නොකැලැල් ප්‍රේමයක්
මා වෙනුවෙන් ජනිත වෙලා ඇති කියාලා
සමහරවිට අයියේ මගේ
කරුමයක් වෙන්න ඇති
අපේ අම්මත් හුඟක්
වෙලාවට මට බනින්නේ
මෝඩ හරකී
කරුමක්කාර කමට
අතට එන වාසනාවත්
එලිපත්තට
විසිකරනවා කියලා

හුඟක්ම ඔය කතා කිව්වේ
කොළඹ ගැමුණු මහත්තයාලගේ
ගෙදර වැඩට යන්න ලැබුණ එක ගැන
සමහරවිට අයියේ
මම ගියානම් ඒකට
අයියා වත් මුණ ගැහෙන්න
තිබුණා නේද ඉඳහිට
ගමේදි කතා බහ කරන්න
නොලැබුණාට අයියාත් එක්ක
පිට තැනක හමුවුණොත්
නිදහසේ කතා කරන්න
පුළුවන් වේවි නේද

ඉතින් මගෙම සුදු අයියේ
මේ නංගි ගැන හිත මතුවුන
දයාව කරුණාව හැමදාම
රඳවා ගන්න ආදරෙන් අයියේ
අයියා ‍වගේ කෙනෙකුගේ
ලස්සණ හදවතකට
උරුම කියන්නට තරම්
සංසාර පින් මහිමයක්
මේ මෝඩ කෙල්ලට නැතිවුණා අයියේ
ඒ ගැන සමාවී
ජී‍විතේ තියෙනා තුරා
ආදරෙන් මේ දම්මි නංගීව
නංගියෙක් වගේ හිතට
තුරුළු කර ගන්න අයියේ

නැවත නැවතත් ඔය සුදු
දෙපා වැඳ සෝ දුකින් හඬා
සමාව ඉල්ලන්නේ

සසරේ නංගියෙක් වෙන්න
පතාගෙන ආ නංගියා

දම්මි

No comments:

Post a Comment